Lovikka-snuttar

Från de förra vantarna fick jag lite rester över och hittade en upptstickad vante i den ljusa ullen som jag övergivit för flera år sen pga att jag inte hittade rätt nyans till att göra en till. Efter lite kontrollvägande så skulle det nog räcka till att göra ett par med blandade färger. Det är det första projektet jag gör med magic loop. Jag har stickat dem samtidigt för att få färgbyten på samma ställe och på så sätt har jag lättare kunnat beräkna hur långt varje färg skulle räcka. Jag tackar Carina för visningen av denna konst.


Kommentarer
Postat av: karin

Bravo!! dom blev jättesnygga. Helt perfekt att sticka när man har garnrester kvar och inte vet hur långt det räcker.

2012-02-28 @ 13:35:27
Postat av: solängel

Magic loop kommer att revolutionera din restagrnsstickning ;-)



Tack för lånet av grytan, det blev mycket färgat i helgen!

2012-03-05 @ 09:44:06
URL: http://frihandat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0